علائم و نشانه های ظهور | بلاگ

علائم و نشانه های ظهور

تعرفه تبلیغات در سایت

آخرین مطالب

امکانات وب

--
-------------

دانلود صوتی علائم ظهور=wma

-----------------
http://s9.picofile.com/file/8272247626/alaem_zohoor_ansaari.wma.html

-----------------

دانلود ویدئویی علائم ظهور3gp=

------------------------

با تلفن همراه دانلود نکنید

 --------------

استاد محمد علی انصاری

-----------------------

http://s8.picofile.com/file/8272247600/alaem_zohoor_ansaari.3gp.html

==============

برچسب ها: دانلود علائم ونشانه های ظهور
دانلود علائم ونشانه های ظهور,...
نویسنده : ddddd24.ir بازدید : 54 تاريخ : پنجشنبه 6 آبان 1395 ساعت: 5:28

دانلود 26 سال تحقیقات مهدویّت
================

http://s9.picofile.com/file/8278459018/zohoor.zip.html

==================
شامل علائم و نشانه های ظهور- بعضی از کتابهای مهدوی
-----------------
فایلهای صوتی علائم ظهور
--------------
معرفی  چند سایت
===========================
ابتدا با برنامه winrar از حالت فشرده خارج نمایید

دانلود 26 سال تحقیقات مهدویّت,...
نویسنده : ddddd24.ir بازدید : 89 تاريخ : چهارشنبه 24 آذر 1395 ساعت: 17:05

تأملی در نشانه های حتمی ظهور

 نویسنده : نصرت الله آیتی

------------

http://www.ghadeer.org/Book/2625/396673

-----------

 

فهرست کتاب


برچسب‌ها: تأملی در نشانه های حتمی ظهور

تأملی در نشانه های حتمی ظهور,...
نویسنده : ddddd24.ir بازدید : 49 تاريخ : شنبه 29 آبان 1395 ساعت: 10:52
فهرست کتاب


برچسب‌ها: عصر ظهور علی کورانی

عصر ظهور علی کورانی,...
نویسنده : ddddd24.ir بازدید : 50 تاريخ : شنبه 29 آبان 1395 ساعت: 10:51

محمود زارع ، دولت حق ، بحرالمعارف ، ظهور نور ، روزگار رهایی ،

 فصل غربت آقا ولی عصر علیه السلام
 آزمون سخت آخرالزمان؛ خواری مومن
 نامه ای از امام زمان (علیه السلام )
 اندوه دائمی شیعیان تا زمان ظهور !
 بدبینی مردم , در اثر تجربه تلخ گذشته
 کعبه را کردم بهانه تا بگردم دور تو ...
 انتظار؛ آزمونی سخت و عبادتی برتر 
 اختلاف بین شیعیان در عصر ظهور !
 مومنین گمنام , رستگاران واقعی !
 یک اقلیت چگونه پیروز می شود ؟!
 خدا آوازه مهدی (ع) را بلند گرداند !
 عصر غیبت عصر حوادث و امتحان !
 سیمای مبارک آقا ولی عصر (عج)

 شیعه یعنی وفاداری به امام (01) 
 شیعه یعنی وفاداری به امام (02)
 شیعه یعنی وفاداری به امام (03)
 شیعه یعنی وفاداری به امام (04)
 حضرت ولی عصر (عج) و یهودیان 
 همه اولیاء هم از منتظران بودند !
 بقیه الله (عج) و حضرت عیسی (ع) 
 بعضی از وقایع روزگار رهایی (4)
 بعضی از وقایع روزگار رهایی (3)
 بعضی از وقایع روزگار رهایی (2)
 بعضی از وقایع روزگار رهایی (1)
 چهره خندان دنیا با بقیه الله (عج)
 ظهور قائم (عج) ناگهانی است !
 شش نشانه قائم (ع) از پیامبران
 یاران امام زمان علیه السلام (1) 
 یاران امام زمان علیه السلام (2) 
 یاران امام زمان علیه السلام (3)
 یاران امام زمان علیه السلام (5)
 دوران فترت مشخص است ... !
 توبه بعد از ظهور پذیرفته نیست !
 سیمای حضرت مهدی (عج)
 عمل خلاف قلب ما شیعیان !
 پایان سفارت و آغاز اجتهاد !
 وقایع روزگار رهایی ( ترکیه ) 
 او دست انتقام خداست !
 تسلیت بر صاحب عزا
 زنان یاور مهدی (عج)
 او در میان ماست !
 دوران حیــــــــرت !!
 انتــــظار ...
 قــــــــــم !
 دولت حق ( 1 )
 دولت حق ( 2 )  
 دولت حق ( 3 ) 
 دولت حق ( 4 ) 
 دولت حق ( 5 ) 
 نشانه ها ( 1 ) 
 دولت حق و تورات و انجیل 
 

 

...
نویسنده : ddddd24.ir بازدید : 150 تاريخ : جمعه 7 اسفند 1394 ساعت: 9:56

——————

علائم حتمی ظهور/ چرا درفش یمنى از درفش خراسانى هدایت بخش‌تر است؟

گروه فرهنگ جهان نیوز: خدایا! در فرج مولایم شتاب کن! و ظهورش را آسان ساز! راهش را گسترده نما! و مرا در صراط او قرار ده! فرمانش را نافذ گردان و پشتوانه‌اش را استوار نما.. خدایا! این گرفتارى پیچیده را از این امّت، به حضور آن گرامى برطرف ساز. به مهرت ای مهربانترین مهربانان. (۱)

علائم حتمی ظهور

امام صادق علیه السلام فرمود: پیش از قیام قائم، پنج علامت و نشانه مهمّ در پیش خواهد بود: جنبش مرد ترقى‌خواه یمنى، جنبش ارتجاعى سفیانى، نداى آسمانى، قتل نفس زکیّه و فرورفتن[لشکر سفیانی در] زمین.(۲)

یمانی؛ اولین علامت حتمی ظهور

«از نشانه‌هاى قطعى ظهور امام مهدى علیه السّلام جنبش اصلاح‌طلبانۀ شخصیّت «یمنى» است. نام و داستان شخصیّت «یمنى» در روایات بسیارى و در شمار نشانه‌هاى قطعى ظهور، آمده است.»(۳) 

«اصل وجود یمانى و جزء علامات حتمیّه ظهور امام زمان علیه السّلام بودن وى، مورد تردید نیست، زیرا روایات مربوط به وى لااقل به حدّ استفاضه مى‌رسد و ظاهرا اهل سنّت نیز آن را نقل کرده‌اند. در فتن سلیلى و فتن ابن حمّاد و . . . نامى از یمانى برده‌اند.»(۴)

«روایات متعددى[که] از اهل بیت علیهم السلام، دربارۀ انقلاب اسلامى و زمینه‌ساز ظهور
حضرت مهدى (ع) در یمن وارد شده است که حتمى بودن وقوع این انقلاب را تصریح مى‌کند و آن را درفش هدایت و زمینه‌ساز قیام حضرت مهدى و یارى‌کنندۀ آن حضرت توصیف مى‌کند. حتى برخى از روایات انقلاب اسلامى یمن را در زمان ظهور، هدایت بخش‌ترین درفش‌ها به طور مطلق به حساب مى‌آورد و در وجوب یارى رساندن به آن، همانگونه تأکید مى‌کند که در یارى درفش مشرق ایرانى، بلکه بیش از آن تأکید مى‌نماید. و وقت آن را همزمان با خروج سفیانى در ماه رجب یعنى چند ماه قبل از ظهور حضرت مهدى (ع) و پایتخت آن را صنعا معرفى مى‌کند. »(۵)

«ضمن روایتى طولانى در این مورد، از امام باقر علیه السّلام آورده‌اند که ایشان فرموده اند:
«خروج سفیانى» و شخصیّت «یمنى» و «سیّد خراسانى» در یک سال، یک ماه و یک روز خواهد بود و درست به سان دانه‌هاى تسبیح، یکى پس از دیگرى خواهد آمد… در آستانۀ ظهور امام مهدى علیه السّلام هیچ پرچمى هدایت‌یافته‌تر از پرچم شخصیّت «یمنى» نخواهد بود.

پرچم او، پرچم هدایت و درستى است. چرا که او مردم را به امام مهدى علیه السّلام دعوت مى‌کند، هنگامى که این شخصیّت اصلاحگر خروج مى‌کند ، فروختن سلاح را تحریم مى‌نماید.

هنگامى که او به پاخاست با او به پاخیزید. چرا که اگر پرچم هدایت و عدالتى را دیدید روى گردانى از آن براى مسلمان، شایسته و مشروع نیست. از این رو، هرکس از پیوستن به جنبش مرد «یمنى» سرباز زند، اهل آتش خواهد بود چرا که او به حق فرامى‌خواند و به راه مستقیم و بى‌انحراف دعوت مى‌کند.»(۶) ،(۷) 

«روایات مى‌گوید: یمنى در پى نبرد سفیانى با وى وارد عراق مى‌شود. نیروهاى یمنى و ایرانى جهت رویارویى با سفیانى وارد عمل مى‌شوند و از روایات چنین ظاهر مى‌شود که نقش نیروهاى یمن در نبرد سفیانى نقش پشتیبانى از نیروهاى ایرانى است، زیرا از لحن أخبار چنین فهمیده مى‌شود که طرف درگیر با سفیانى، مردم مشرق زمین یعنى یاران خراسانى و شعیب هستند. و گویا یمنى‌ها پس از یارى رساندن به آنان به یمن باز مى‌گردند.

امّا در منطقۀ خلیج، علاوه بر حجاز، یمنى‌ها نقش اساسى خواهند داشت، گرچه روایات، آن را خاطرنشان نساخته‌اند ولى به طور طبیعى با توجه به روند حوادث ظهور و جغرافیاى منطقه، بایستى فرمانروائى یمن و حجاز و کشورهاى حوزۀ خلیج در دست نیروهاى یمن، پیرو حضرت مهدى (ع) قرار گیرد.

چرا درفش یمنى از درفش خراسانى هدایت بخش‌تر است؟ 

در حالى‌که درفش خراسانى و درفش‌هاى اهل مشرق بطور کلى به درفش هدایت، توصیف شده و کشته‌شدگان آنها شهید محسوب مى‌شوند و خداوند دین خود را بوسیله آنان یارى مى‌نماید. با آنکه تعداد نسبتا زیادى از ایرانیان وزیران و مشاوران حضرت مهدى (ع) و یاران خاص او خواهند بود، که از جملۀ آنان فرماندۀ نیروهاى ایرانى، شعیب بن صالح است که امام مهدى (ع) وى را به سمت فرماندهى کل ارتش خود برمى‌گزیند و با آنکه نقش ایرانیان، در زمینه‌سازى قیام حضرت مهدى (ع) در تمام سطح‌ها، نقش وسیع و فعّالى است وآنگهى آنان با قیام و فداکاریهاى خود، که آغاز نهضت حضرت مهدى (ع)، بوسیلۀ قیام آنان خواهد بود، برترى خاصى دارند و ما آن را در نقش آنان در دوران ظهور بیان خواهیم کرد. بنابراین چرا انقلاب یمنى و درفش وى هدایت‌بخش‌تر از ایرانیان و درفش آنهاست؟

ممکن است دلیل آن، این باشد که سیستم ادارى که یمنى در رهبرى سیاسى و ادارۀ یمن به کار مى‌برد صحیح‌تر و از لحاظ سادگى و قاطعیت به روش ادارى اسلام نزدیک‌تر باشد. در حالی که دولت ایرانیان از پیچیدگى و دوباره‌کارى و شائبه‌هایى برکنار نیست، بنابراین تفاوت بین این دو تجربۀ فرمانروائى به طبیعت سادگى و قبیله‌اى جامعۀ یمن و طبیعت وراثت تمدن و ترکیب جامعۀ ایرانى برمى‌گردد و ممکن است انقلاب یمنى ازاین‌رو هدایت‌بخش‌تر به شمار آید که سیاست و
دستگاه اجرائى آن قاطع باشد و نیروهاى مخلص و مطیع در اختیار داشته باشد و پیوسته رسیدگى شدید نسبت به آنها کند.

البته این همان دستور العملى است که اسلام به اولیاء امور مى‌دهد که با کارمندان و کارگزاران خود عمل نمایند چنانکه در منشور امیر مؤمنان (ع) به مالک اشتر استاندار و نمایندۀ امام در مصر مى‌بینیم و همانطور که در صفات حضرت مهدى (ع) آمده است که «نسبت به کارگزاران و کارمندان خود سختگیر و نسبت به بینوایان مهربان مى‌باشد» در حالی که ایرانیان براساس چنین سیاستى عمل نمى‌کنند، مسئول مقصّر، یا خیانتکار نسبت به مصالح مسلمانان را در ملأ عام، جهت عبرت سایرین مجازات نمى‌کنند.

و احتمال دارد، درفش یمنى از این جهت هدایت‌کننده‌تر باشد که در ارائه طرح جهانى اسلام رعایت عناوین ثانوى فراوان و ارزیابى‌ها و مفاهیم کنونى (و مقررات بین المللى) را نمى‌کند. در حالی که انقلاب اسلامى ایران معتقد و ملزم به رعایت آنهاست.

امّا آنچه به عنوان دلیل اساسى، پسندیده است این است که انقلاب یمنى اگر هدایت‌گرى بیشترى دارد به این دلیل است که مستقیما از رهنمودهاى حضرت مهدى علیه السلام برخوردار مى‌گردد و جزء لاینفک قلمرو و طرح نهضت آن حضرت شمرده مى‌شود، همچنین یمنى به دیدار حضرتش نائل مى‌شود و کسب شناخت و رهنمود مى‌کند. مؤید این امر روایات مربوط به انقلاب یمنى‌هاست که رهبر انقلاب یمن یعنى شخص یمنى را مى‌ستاید و با این عبارات توصیف مى‌نماید: «به سوى حق هدایت مى‌کند» و «شما را به سوى صاحبتان مى‌خواند» و اینکه «براى هیچ مسلمانى سرپیچى از آن جایز نیست و کسى که چنین کند اهل آتش خواهد بود» . . . امّا انقلاب زمینه‌ساز ایرانیان در روایات آن بیش از ستایش رهبران آن، ستایش از عموم گردیده است، مانند یاوران درفش‌هاى سیاه و اهل مشرق و قومى از مشرق به جز، شعیب بن صالح که با توجه به روایات، نسبت به بقیۀ فرماندهان درفش‌هاى سیاه، امتیاز و برترى ویژه‌اى دارد و پس از آن سید خراسانى و سپس مردى از قم مورد ستایش قرار گرفته است.

أخبار مؤیّد این معناست که انقلاب یمنى به نهضت ظهور امام (ع) نزدیکتر است تا انقلاب زمینه‌ساز ایرانیان، حتى اگر فرض کنیم یمنى قبل از سفیانى قیام مى‌کند یا آنکه یمنى دیگرى زمینه‌ساز یمنى وعده داده شده مى‌باشد. در حالی که انقلاب ایرانیان بدست مردى از قم که سرآغاز نهضت و قیام حضرت مهدى (ع) مى‌باشد که «آغاز آن از مشرق است» و فاصلۀ بین شروع انقلاب آنها و بین خراسانى و شعیب بیست یا پنجاه سال و یا آنچه خدا اراده کند، به طول مى‌انجامد.(۸)

منابع:

۱-بخشی از دعای عهد
۲- کـمال الدین و تمام النعمه ، ج ۲، ص ۶۴۹ 
۳- امام مهدی (عج) از ولادت تا ظهور علامه قزوینی ص۵۵۷
۴- تا ظهور،ج۲ نجم الدین طبسی ص۳۸۲
۵-عصر ظهور ، علی الکورانی ص۱۵۷
۶- غیبت نعمانى، ص ٢۵۵، باب ١۴، ح ١٣
۷- امام مهدی (عج) از ولادت تا ظهور علامه قزوینی ص۵۵۷
۸-عصر ظهور،علی الکورانی صص۱۶۲-۱۵۸

————
http://www.jahannews.com/vdcjooextuqevoz.fsfu.html
————
علائم حتمی ظهور/ چرا درفش يمنى از درفش خراسانى هدايت بخش‌تر است؟,...
نویسنده : ddddd24.ir بازدید : 184 تاريخ : جمعه 4 ارديبهشت 1394 ساعت: 15:07

برخى از حوادثى كه احاديث، پيشاپيش از رخ دادن آن ها پيش از ظهور خبر داده اند

و وقوعشان دركتب تاريخى پس ازگذشت سال ها به ثبت رسيده. پيشگويى هاى مطابق واقع ايشان از اين قرار است:

پيشگويي اول و دوم : انحراف و فساد بني عباس , پيامبر(ص) و ائمه (ع) درباره ويژگى هاى حكومت بنى عباس از جهت منحرف شدن آن ها به سمت فساد وخروج شان از مسير حق خبر داده اند.

به خوبى مى دانيم كه دولت بنى عباس چه بر سر ائمه (ع) و ديگر فرزندان رسول اكرم (ص) در طول تاريخ آوردند و چه آوارگى ها، تعقيب ها و دستگير شدن ها و ستم هايى را از آن ها چشيدند كه مشهورتر از آن است كه اين روزما بخواهيم آن را به نگارش درآوريم. امام باقر(ع) طى حديثى مى فرمايد:... سپس بنى عباس به سلطنت مى رسند وهمواره در عيش و نشاط حكومت و وفور خوشى ها خواهند بود، تا اينكه در ميان آن ها اختلاف مى افتد وپس از آن كه دچار اختلاف شدند حكومت را ازكف مى دهند. (1)

لازم است به ياد داشته باشيم امام باقر (ع) پس از زوال سلسله بنى اميه به شهادت رسيدند

و 18 سال بعد حكومت عباسيان بر مسلمانان مسلط شدند. (2)

پيشگويي سوم : اختلاف اهل مشرق و مغرب در ادامه حديثى كه از امام باقر(ع) نقل كرديم حضرت فرمودند: و اهل مشرق و مغرب دچار اختلاف مى شوند. (3)

كه نمونه هاى بسيارى براى اين اختلاف در طول تاريخ مى توان يافت: مانند اختلاف اهل مشرق و مغرب براى تعيين مرزهاى كشورهاى اسلامى كه اين مسأله سابقه طولانى در ميان مسلمانان دارد به طورى كه بر مشرق عباسيان حكومت مى كردند. و بر مغرب يا همه اندلس اسلامى حكمرانان اموى. يا اينكه در شمال آفريقا غرب دولت فاطميون را تأسيس كردند. در هر دو حالت غرب از خلافت مشرق كه در دست عباسيان بود، جدا شده بودند .

شايد هم منظور چيزى است كه در عصركنونى از زمان جنگ جهانى دوم تا الان- شاهدش هستيم كه دو دولت بزرگ وجود داشته اند به طورى كه يكى مدعى زعامت جمهررى ها در

مشرق است و ديگرى خود را فرمانرواى غرب مى شمرد.

به هر حال اختلاف را به هركدام از اين معانى يا معانى ديگر بگيريم اين اختلاف ميان شرق وغرب از جمله نشانه هاى ظهور است و همواره شاهدش بوده ايم .

اين سه پيشگويى اتفاق افتاده در تاريخ آن هم پس از بيان آن حضرت (ع) ونقل محدثين در منابع شان، خود بهترين دليل ير صدق صدورآن از معصوم (ع) است.

پيشگويي چهارم : انحراف جامعه اسلامي پيامبر اكرم (ص) بارها از انحراف در رهبرى اسلامى جامعه پس از خويش خبر داده اند كه از آن جمله اين روايت است كه ابن عباس نقل كرده كه حضرت ضمن صحبت هاى شان از معراج، اين مطالب را از جمله علايم ظهور برشمرده اند: كافران، فرمانرواى مردم مى شوند و فاجران ستمكاران سرپرست، و ظالمان هم آنان را يارى مى كنند وفاسقان هم مشارران آن ها مى شوند .

در چنين زمانى سه خسف فرو رفتن پيش مى آيد: در مشرق، مغرب و جريرة العرب، بصره را هم يكى از نوادگان توكه زنگى ها از او پيروى مى كنند خراب مى كند. (4)

ودر حديث ديگرى چنين مى فرمايند:... وپس از من، رهبرانى خواهند آمد كه به هدايت من هدايت نگردند از طريق من كه هدايت است پيروى نمى كنند و به سنت من هم رفتار نمى كنند، از ميان آن ها مردانى قيام خواهندكرد كه قلب هاى شان قلب شيطان است دركالبد انسان

اين همان مسأله اى است كه پس از رسول اكرم اسلام (ص) رخ داد و حكومت بر اساس مصلحت ها ويا به طور موررثى دست به دست شد.

پيشگويي پنجم : شورش صاحب زنج , جريان صاحب الزنج وقومش در تاريخ از اين قرار ثبت شده است كه وى شخصى بود كه در سال 255 ق مصادف با ميلاد حضرت مهدى (ع) قيام كرد. نامش على بن محمد بود وعلى رقم اينكه از حيث عقايد وتفكرات با اهل بيت (ع) اختلاف داشت، گمان مى كرد كه از علويان است . طى مدت 15 سال در جامعه چنان فسادى به راه انداخته بود كه نهايتاً در سال 270 ق دستش را به قتل عام مردم آلوده كرد . علاوه بر انتساب خويش به علويان عمده مطلبى كه در شورش خود روى آن تكيه مى كرد اين بود به طور اساسى به كارگران وطبقه زحمتكش جامعه، خصوصا بندگان وغلامان تحت سرپرستى ديگران نظرداشت واز اين جهت بود كه به وى صاحب الزنج يا سرور بندگان لقب داده بودند.

فساد زيادى در جامعه به پا كرد ودولت عباسى را به شدت به زحمت انداخت وساكنان بصره و بسيارى ديگر از شهرها را با قتل وغارت و سرگردانى مردم تحت فشار قرار داد. اين واقعه تاريخى هم خود دليل بزرگى براى صدق حديث وگوينده آن مى باشد.

4. تاريخ ا لغيبه الكلبرى ص 59.

پيشگويي ششم : ظهور علم در شهر قم , از جمله اين احاديث، اين مورد است كه از امام صادق (ع) روايت شده كه فرمودند: كوفه از حضور مؤمنين خالى خواهد شد وعلم از آن رخت برمى بندد، همانند مارى كه به سوراخ لانه خويش خزيده باشد. سپس در شهرى كه به آن قم مى گويند نمايان مى شود و آن جا معدن علم وفضل مى گردد، به طورى كه هيچ مستضعفى از لحاظ دينى روى زمين باقي نمى ماند حتى عروسان حجله نشين كه اين جريان نزديك ظهور قا ئم (ع) مى با شد. (5)

اين موضوع در دهه گذشته پيش آمده است وعظمت امامان (ع) را زمانى متوجه مى شويم كه بدانيم امام از ظهور علم دينى در قم در حالتى خبر مى دهند كه حتى موقعيت مكانى اين شهر در زمان ايشان هنوز ناشناخته بود وساكنان آن هم بت پرست و آتش پرست بودند وپس از گذشت قريب 1200 سال مركز مطالعات وشهر علم شيعه گشت.

 پي نوشت ها

1. نشريه موعود، شماره37 ص 27 0

2. غيبة نعمانى ص 175.

3. همان.

5. منتخب الاثر ص 443 يوم الخلاص ص 480 .

-------------

دانلود آهنگ امام زمان (71)

امام زمان (21)

دانلود مداحی (20)

دانلود تواشيح 

---------------

http://montasar.ir

-------------------

پيشگويي هاي واقع شده,...
نویسنده : ddddd24.ir بازدید : 158 تاريخ : دوشنبه 31 فروردين 1394 ساعت: 8:07
  • ---------------
  • http://www.irpdf.com/book-6854.html

    دانلود کتاب نشانه های ظهور او 

    ———————

    محمد خادمی شیرازی

    ————-

    با کروم دانلود نمی شود

    با موزیلا فایرفوکس  دانلود کنید

دانلود کتاب نشانه های ظهور او,...
نویسنده : ddddd24.ir بازدید : 213 تاريخ : يکشنبه 23 فروردين 1394 ساعت: 12:51

http://asrezohor.blogfa.com

 

فتنه های آخرالزمان

 

حوادث بعد از ظهور (رجعت)

 

احادیث مهدویت

 

پرسش و پاسخ های مهدوی

 

 

مــقــالات مهدویت

 

نوا و نما مهدویت

 

فرقـه های انـحرافـی

 

عاشقانه با امام زمان (عج)

 

پایگاه عصر ظهور,...
نویسنده : ddddd24.ir بازدید : 158 تاريخ : شنبه 22 فروردين 1394 ساعت: 12:39